torsdag den 5. november 2015

Våde drømme og klitorisorgasmer til indkøbspris

Det startede for ca. en måned siden. Jeg vågnede op lettere forvirret og badet i mit eget sved, fedtet i ansigtet og ned af lårene, med et par gennemblødte sloggys og med en sær smag i munden. Min højre hånd var solidt plantet på min klitoris, og min venstre hånd havde, nååårh ja, også stadig et godt tag i venstre bryst og med efterveer af orgasmekramper i tæerne. Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at der nok gik ret lang tid, før jeg forstod, at jeg var vågen.

Det går imidlertid op for mig, at det, der lige er sket, er af meget simpel karakter; jeg er nemlig netop vågnet af min egen orgasme. Det er første gang i mit liv, jeg har oplevet det. Bevares, jeg har prøvet at vågne og være opstemt og så onanere, men aldrig at vække mig selv af min egen orgasme. Er det mig, der er underlig, fordi jeg ikke har prøvet det før?

Well, mens jeg forgæves prøver at tænde noget lys, så jeg på en eller anden måde kan få overblik over situationen, går det op for mig, at jeg lige har haft den mest beskidte drøm om min tidligere kollega, som jeg ikke har set i årevis. Jeg bliver en lille smule chokeret, dels fordi jeg ved, at han er lykkelig gift og lige har fået barn nr. 100, og dels fordi jeg aldrig nogensinde har fantaseret om ham før. Indrømmet, så har jeg fantaseret om en del mænd fra den arbejdsplads, men sgu aldrig ham.

Der går ikke mere end et par dage og hændelsen gentager sig, nu ikke med min tidligere kollega i fokus, nej nu med en af mine forelæsere.

Og sådan går der godt og vel fire uger, hvor jeg vågner op i førnævnte tilstand og undrer mig over, hvorfor lige præcis dén mand - eller kvinde for den sags skyld -  har fået lov til at være genstand for mine fantasiers begær.

Først tænker jeg, at det må være, fordi jeg er seksuelt understimuleret. Problemet er bare det, at jeg i de forgangene fire uger faktisk har været en slut, så jeg vil ikke betegne mig selv som understimuleret, slet ikke. Måske kan det være, fordi jeg er blevet mere seksuelt frigjort? 

Men hvorfor er det så alle mulige random skikkelser, der får æren af min nye seksuelle frigjorthed? Det er sguda sært. Nogle kloge mennesker vil helt sikkert også mene, at det er fordi jeg er et ulykkeligt og ynkeligt menneske, der mangler nærhed eller sådan noget, men det tror jeg faktisk ikke jeg er. Eller, jeg skal jo ikke kunne tale på min underbevidstheds vegne, for det kan jo sagtens være, at den bare er sygt ulykkelig og ynkelig. Men i min verden, den virkelige af slagsen er det altså ikke, tværtimod. 

Det føles jo sådan set dejligt nok at vågne op til eftersyndningerne fra en orgasme, men det er også en lille smule udmattende og ej at forglemme, besværligt at skulle skifte sengetøj hveranden aften. 

Og så kan jeg faktisk ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal stille op med det? Det er dejligt at finde ud af, at jeg også kan det, men altså så gik den glæde også stille og roligt over. Jeg vil jo ikke have det stopper, ikke helt ihvertfald. Men en uafbrudt nattesøvn begynder efterhånden at være tiltrængt. Så hvad fanden gør jeg?


3 kommentarer:

  1. Er i så to sprøjtekusser nu? ;) Det kommer helt sikkert til at gå over på et tidspunkt, så i min verden skal du bare tage det som et fint lille kapitel i din seksuelle historie. Besværligt med sengetøjsskift - i get it, men prøv bare at nyde at sin seksuelle underbevidsthed hverken er syg eller ynkelig men istedet kører lidt rovdrift på dig lige pt :)

    SvarSlet
  2. Jeg har ofte vækket mig selv ved at stønne/skrige/synge en orgasme ud (har ved en enkelt lejlighed også vækket en hel sovesal, hvilket var ret pinligt), men der har nu aldrig været hænder involveret i min "englepik". Rent fysisk tror jeg bare det handler om øget blodtilførsel til kønsorganerne om natten, som når mænd vågner med morgenfed... Psykisk, tja, nogen siger at dem vi drømmer om at få op i os er mennesker der har nogen kvaliteter/egenskaber vi gerne selv ville eje...? Men tillykke med oplevelserne, er en dejlig ting synes jeg:)
    Burrmilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps. Lad lige være med at kalde dig selv slutty; det er sådan en sevnedgørelse, der fastholder dig og andre kvinder i, at det er skammeligt at være seksuelt frigjort, med mindre man(d) har en penis. Bis x Burrmilla (beklager at kommentere som anonym, men siden tillader mig ikke at gøre det med min WordPress-konto :/ )

      Slet