torsdag den 27. februar 2014

Skal jeg så bare tilslutte mig klamydiaflokken?

Torsdag d. 13. februar 2014
Jeg er i dag blevet testet for klamydia. Jeg har aldrig haft klamydia eller nogen form for kønssygdom før. Eller svamp, eller skedekartar, når nu vi er ved det. Men i dag er jeg blevet tjekket. Hvorfor? Fordi jeg nu har pletblødt i 5 uger, min udflåd lugter sødt og jeg går med sådan en stigende frygt for, at skulle tilslutte mig flokken. Klamydiaflokken. Det er jo egentlig fjollet, for hvis jeg har klamydia, så har min kæreste det også, og så kan vi tilslutte os den sammen. Flokken altså. Gå hånd i hånd langs vandet i solnedgangen sammen med de andre. Meget romantisk. Havde måske forestillet mig, at vores første par-ting skulle være noget i retning af en tur til Paris, møde hinandens familie, den slags. Det blev det ikke. Vi trak i stedet klamydiakortet - eller i hvert fald frygten for det.



Nu er der sikkert nogle, der rynker på brynene, både over det faktum, at vi smed kondomet eller nok i virkeligheden aldrig brugte et før vi blev tjekket for diverse kønssygdomme, samt over det faktum, at det kan lykkedes en af os at redde sig en omgang klamydia når man allerede er i et forhold. Well, første faktum er nok i virkeligheden svar på sidste faktum: en af os, eller os begge, er gået ind i forholdet med klamydia. Så utrolig voksent og ansvarsbevidst...

At ligge hos sin læge på Vesterbro torv mere eller mindre nøgen, bliver nok aldrig the shit i min bog. Og i dag var en af de dage, buksedragtdagene. Selvom jeg udmærket godt ved, at man ikke skal holde buksedragtdag når man skal til gynækolog, kan den godt smutte i en fortravlet hverdag. Og det gjorde den i dag, hvilket er dumt, rigtig dumt. For uanset, hvor meget man prøver at undgå det, så skal (næsten) alt tøj fra navlen og ned af. Og når man i forvejen kun har et stykke tøj på, så ender man i bh og strømper liggende og stritte med sit pletblødningsbelagte underliv ud til Vesterbro torv. En oplevelse jeg umiddelbart godt kunne have været foruden. En oplevelse som forbipasserende på Vesterbro torv, godt kunne have været foruden. Det må være straffen for kondomløs sex.

Man kunne så spørge sig selv: "Hvis klamydia er en realitet i mit parforhold, kommer det så fra han eller jeg?" Vi har snakket om sagerne. Vi har begge været rundt om blokken, og har helt sikkert begge to været lige dumme og lige liderlige, hvilket betyder at kondomspørgsmålet ikke altid har været stillet til vores sexpartnere. Det siger måske lidt om, hvor lidt kondomer fylder i det danske sexliv. Virkelig tragisk. Men en helt anden diskussion

Når det så er sagt, så er min læge en klog dame, hvis mund er fyldt med vise ord. Hun fortalte mig følgende: når en kvinde skifter p-pille præparat (som jeg gjorde sidste måned), kan det godt smadre ens system eller i hvert fald lave uorden i sagerne, hvilket betyder pletblødninger det første stykke tid efter. Kunne man fristes til at tro at det var en mulighed? Ja. Krydser jeg fingre for, det er det svar jeg får om 3 dage? Ja, for helvede. Ville det være lækkert at være klamydiafri? Ja, for helvede! Ville det være dejligt, at kunne have sexmarathoner med sin kæreste uden lagenerne ligner noget fra en dårlig vampyrfilm? JA FOR HELVEDE!!!!!!!!!!!

Mandag d. 17. februar 2014
Er klamydia og gonoré fri (hvad fanden er gonoré?..) 

Onsdag d. 19. februar 2014 
Mit udflåd lugtet stadig sødt. Kunne det være svamp? Hvad er symptomerne for svamp egentlig? Burde nok kontakte min læge. 

Søndag d. 23. februar 2014
Sød udflådslugt er dampet lidt af. Burde nok stadig kontakte min læge. 

Tirsdag d. 25. februar 2014
Lugt næsten væk. ALTSÅ HVAD HELVEDE ER DET, DER FOREGÅR I MIN KUSSE FORTIDEN?!! 

Onsdag d. 26. februar 2014
Lugt stadig næsten væk. Udflåd næsten væk. Burde nok kontakte min læge alligevel... 

Steder in between 2014
Blodløse sexmarathoner med min kæreste. Tjek! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar