torsdag den 14. marts 2013

Hvordan har du det med din penis i dag?


Kender I det, at man møder en, som siger: ”Hej, lang tiden siden. Hvordan går det?” og stort set alle har tendens til at svare: ”Det går fint, tak”.
Hvad nu, hvis man ændrede spørgsmålet – også hvis man møder én i byen – til ”hvordan har du det med din penis i dag”?? Jeg mener selv, at det får en til at tænke lidt mere over tingene – måske også mere seksuelt, end hvordan man egentlig har det … men stadig – man kommer til at tænke over det!

Jeg har prøvet at gøre det et par gange – dog i en dejlig ti-hestes-brandert – men stadig! Og DET VIRKER! Jeg har fået positiv respons på det, dog starter de fleste med at sige: ”Mener du det seriøst?!” Og her er det bare at svare: ”Ja, hvordan har du det med din penis?” Herefter er jeg kommet ind på snak omkring mandens ædlere dele, og her finder man ud af, om de er tilfredse. En sagde til mig. ”Haha. Ja, jeg har det godt med den og har endnu ikke fået klager.” (En opfordring til at jeg selv skulle prøve om jeg ville kunne komme med en klage?!!) Jeg vil virkelig gerne komme med flere citater og historier – men mit problem er bare den der ti-hestes-brandert, jeg har haft på. Jeg kan bare ikkehelt huske det – men hvad fanden, jeg husker, at de har grint og svaret mig ærligt.

Men det jeg vil frem til er, at man faktisk lærer en person at kende på en helt ny måde – og man lærer dem at kende lidt mere intimt, end man ville med et ’hvordan går det?’ En godt råd er også at bruge spørgsmålet, hvis man nu gerne vil lave lidt intim hygge med manden, man lige har mødt i byen – her får du faktisk lidt insider-viden om mandens penis og finder ud af, om han er tryg og stolt af den – det kan man godt bruge i stedet for den der nervøse teenagefyr, som tror, at ens bryster er det eneste, der skal have opmærksomhed og skal behandles på samme måde, som når man vasker sin bil – wax on, wax off.

Jeg ved ikke, om man kan bruge det som en generel vinkel i sin score-tilgang, man vil nok møde et par stykker, som vil synes, man er enormt mærkelig og rynke lidt på brynene, men igen hvis man synes, det er sjovt, og hvis det er noget man kunne finde på at spørge om, så er det jo sådan man er? Jeg er jo nok heller ikke den typiske kvinde, som er sød og pæn – der er sgu nok lidt mere havneluderstil over mig (og jeg er stolt af det!) Så lad mig endelig få at vide, hvordan I har det med jeres kusse og jeres penis i dag. Min har det sgu godt og den er glad…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar