onsdag den 30. oktober 2013

Når en sailor går i land........

Jeg har i dag besluttet mig for at skrive jer et anderledes indlæg. Eller. Jeg har endnu ikke opfundet den dybe tallerken. Det kunne ellers have været fedt. Til gengæld har jeg plagieret Marens blog-konceptet, tyvstjålet fra en af Danmarks bedste bloggere, hvis man spørger mig. Jeg er så skide original. Hvorfor? Fordi jeg er så edderspændt rasende, at jeg ikke er i stand til en skrive et nogenlunde sagligt indlæg om, hvad jeg har været udsat for i sidste uge. Ironisk distance må være vejen frem. Så her kommer den. Den ironiske distance tegnet i en frokostpause.


Tirsdag aften kl. 19.00



Fredag aften kl. 18.00

Fredag aften kl. 18.30

















Kl. 01.00


Kl. 01.30



Hvis man for resten vil se mere til Marens blog, kan man finde hende på: http://marensblog.dk/blog/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar