torsdag den 23. maj 2013

How to blow a job

Nogle kvinder vil helt sikkert have klikket sig ind på dette indlæg i håb om, at overskriften gemmer på den hellige gral, når det angår blowjobs, andre for at se, om jeg overhovedet aner, hvad jeg taler o,. Og mændene ligeså (i hvert fald, hvad det sidste angår). Men jeg må skuffe jer. Jeg har ikke tænkt mig at lege '10 gode råd à la damebladene'. Der er alligvel ingen, der får noget ud af de intetsigende lister.

Jeg tror på praktisk erfaring, Det kan være, at du er en af dem, der skal opleve hans reaktion på tænder mod hud, før du for alvor forstår, at det skal du nok ikke gøre igen. Med mindre han selvfølgelig er til den slags - og så skal du nok ikke forvente, at han udgør normen.

Anyways - ingen lister - kun snak!

Dagens afsløring nr. 1 (Far, hvis du ikke er hoppet af endnu, så er det nu, du gør det - NU blev der sagt!):

Jeg kan godt lide blowjobs!

Jeg er med på, at det ikke gør mig til en enestående kvinde, meeeeen - jeg vil dog mene at feltet lige er blevet en hel del mindre. Jeg har diskuteret emnet med en del efterhånden, og jeg møder oftere dem, der gør det mere af pligt end af nydelse. Og det synes jeg er ærgeligt. Specielt, hvis du selv ønsker et snav i kussen - og det håber jeg dæleme, du gør. Vi kan vel ikke forvente, at mændene savler os mellem benene, hvis vi rynker på næsen af at gøre det samme for dem - vel?

Jeg kan ikke tvinge dig til at elske blowjobs. Det er en ærligt sag, at tænde mere på noget andet. Men jeg vil forfærdeligt gerne have, at du holder op med at synes det er ulækkert, eller - Gud forbyde det - nedværdigende. Det er jo noget godt, du gør for din kæreste/bolleven/engangsknald. Og det er da et dejligt udgangspunkt, synes du ikke?

Jeg har en veninde, der synes, at blowjobs er noget af det mest nedværdigende, man kan foretage sig seksuelt. Umiddelbart er jeg af den overbevisning, at hun har mødt lidt for mange fyre, der har forsøgt at kontrollere hendes hoved med den ene eller begge hænder. (Hold nu op med det pjat, drenge. Vi er bygget af led og muskler og kan selv styre vores hoved.) Der er selvfølgelig også dem der, uden nødvendigvis at kunne forklare hvorfor, har oplevet den første gang som meget ubehagelig. Eller også - ja, jeg ved det ikke. 

Jeg synes, at nedværdigende, er det sidste, et blowjob er. Du får ikke større magt end det! Fyren har frivilligt stukket sit allerhelligste ind i den del af din krop, du normalt bruget til at kværne ting i stykker med. En enkelt bevægelse og diller-john is no more... Meeeeen, det kunne vi jo aaaaldrig finde på. Hvis det skulle ske, at han bliver flabet eller irriterrende, kan du bare stoppe legen uden at gøre arbejdet færdigt. Det kan, og her taler jeg af erfaring, gøre hankønnet villig til at gøre hvad som helst for dig, for at få dig til at tage den i munden igen eller gøre ham småknotten i et par dage. Og begge dele er faktisk ret underholdende. 

Hvis du derimod er en af den, der uden den store erfaring, synes at blowjobs er nedværdigende, så har jeg lige et par andre seksuelle udfoldelser, jeg skal have advaret dig i mod, inden du bevæger dig ud i den store farlige verden af mænd.

Dagens afsløring nr. 2 (Mor, du kan også godt smutte nu):

Jeg har altid godt kunnet lide blowjobs.

Jeg ved, at den del piger, af teenagearten forstås, hvor tanken om at skulle have en pikmanis i munden er det mest ulækre, man kan forestille sig. Min hypotese er, at det er et levn fra drenge-/pigelus-kampen i børnehaven. Men jeg kan jo tage fejl. Uanset hvad, er det noget, der stopper efter de første gange. Medmindre  man selvfølgelig har taget sin første tørn på Roskilde Festival. I så tilfælde er det okay, at mindes det med en anelse væmmelse.

Jeg er ikke en af den slags piger. Dermed ikke sagt, at jeg ligefrem gik og glædede mig. Jeg vidste jo af gode grunde ikke, hvad jeg kunne forvente. Men ideen om magten har nok altid pirret mig en smule. Og det at gøre noget godt for den, man har valgt at dele sengen, toilettet, elevatoren (find selv på flere) med. Det er vel det, det hele i sidste ende handler om. Om sex er sjovt, vildt, kærlighedsfyldt, tilfældigt, planlagt eller ensformigt - så skal det være af lyst. Lyst - ikke pligt!

Dagens afsløring nr. 3(og denne her er vigtig!)

Det betyder en hel del, hvem pikkenmanden tilhører!

Så nej, det her indlæg er ikke en invitation. De, der har prøvet det, eller vil komme til det, vælger jeg ikke i blinde. Og blowjob er allersjovest, når det er mig, der bestemmer, om du har fortjent det.



Men, men, men. Jeg anerkender selvfølgelig, at der findes mænd, der er med til at gøre akten nedværdigende og ubehagelig. De fyre, der tror, at det er deres ret, og derfor tager deres blowjob i stedet for at få det. Og kære venner - det skal stoppe! Du er med til at skabe alle de kvinder, der måtte føle det som en pligt eller direkte ubehageligt at skulle udføre et blowjob. And let's face it. Det går ud over dig selv i sidste ende. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar