onsdag den 3. december 2014

They call her ms. skedeprut!

Jeg er det seneste stykke tid begyndt at skedeprutte. Jeg undres, fascineres og bliver pinlig på én og samme tid. For jeg har aldrig været pigen, som i folkeskolen, eksperimenterende med at skedeprutte på kommando. Min daværende bedste veninde og iøvrigt også den populære pige i 8.a øvede sig, og endte med at blive rigtig god til det. Hun fortalte gerne stolpe op og stolpe ned om teknikken bag: først ned på ryggen, så benene op i, det man på yogasprog ville kalde, lyset. Derefter suges maven ind og bedst som man har suget den ind, maven altså, giver man slip og lader sine ben falde ned som et bræt, og wola, et stk. skedeprut frembragt. Det meste af den vinter, lå der 5-6 piger fra 8.a på stribe og øvede sig i frikvartererne. Jeg øvede mig ikke, hvilket betød, at jeg heller aldrig blev god til det.

Min første seksuelle oplevelse skete da jeg gik i 8.a. Jeg mindes ikke at have skedepruttet før, under og efter sex, hverken da jeg gik i 8.a men heller ikke i resten af mine teenageår - jeg har med andre ord ikke været hende, som skedepruttede. Før nu. Jeg skedeprutter. Kun ukontrolleret og ufrivilligt. Både under sex og efter sex. Ikke hver gang, men ofte. Enten har jeg generelt vildere knald end jeg havde da jeg var teenager, eller også skal jeg gøre noget mere ud af mine knibeøvelser. Eller også sker der en helt tredje ting i mit underliv, jeg ikke ved, hvad er, eller kan sætte ord på for den sags skyld. 

Det er på en eller anden måde lidt mere legitimt for mig at skedeprutte under agten. Der er begge parter forhåbentlig så tændte, at det egentlig bare add'er noget nærvær. Men hvis man så er der i sit datingliv, at man har haft kønssygdomsamtalen og været til lægen og derfor har smidt kondomet og fyren man dater er kommet oppe i en. Ja, altså sæd har det jo med gerne at ville ud og se dagens lys på et tidspunkt. Og alle, som har prøvet det, ved så også, at sæd blandet med kussesekreter giver en cocktail af smat. En skøn smat vel at mærke, lyden af skedeprutter bliver så dog også derefter. Og det er ikke bare sådan nogle pshhhh-prinsesse lyde, som kommer ud. Den der lyd af luft, som bliver presset ud blandet med sæd, er nok mere... funky end den er skøn eller smuk. 

Det er netop dem, som gør mig pinlig berørt, prutterne efter sex. De kommer når man rejser sig op, griner og vigtigst af alt, kan de vække en om natten... Jeg bliver pinlig over dem. Hver gang det sker. Kroppen slapper naturligvis af efter sex, herunder selvfølgelig også underlivet, hvilket betyder at jeg kan vågne af lyden fra mine egne skedeprutter. Når det sker, rejser jeg mig op, panikker og tjekker om manden ved siden af mig har hørt dem. For Gud forbyde, at han har. 

Jeg kan jo godt selv se, at det er dybt fjollet at reagere sådan. Men det gør jeg altså ikke desto mindre. 



Hvorfor er noget så naturligt, så svært for mig? 


1 kommentar:

  1. Jeg vil tro, at flere af samme køn, er misunderlig på dig. Jeg kalder det ”et natur fænomen” når den er smuk, naturligt. Som mand – vil elsker det. Knus Touro

    SvarSlet