torsdag den 15. maj 2014

Gæsteblog: Bringing Sexy Back


Endnu en gang har vi fast-bloggende kusser givet os selv fri og åbnet dørene for andre skønheder, der kan dele deres kvaler og glæder med jer. I dag er præsenterer vi "mama-kussen", der som navnet måske antyder, har barslet med en lille ny inden for den nærmeste fortid. Tag godt i mod hende.

Jeg er næsten lige blevet mor. Det er selvfølgelig en helt ubeskrivelig og fantastisk oplevelse. Men efter en graviditet, en fødsel(!!) og efter-fødselsrestituering var ideen om hedt samvær med manden, en meget fjern tanke.

De sidste måske to sidste måneder før fødsel, kunne man da sagtens diske op med lidt sexytime, men med en basketbold placeret midt på maven, lygtepælsben, og mandens ”e,j du er så skrøbelig, babyen kommer til skade” (Det skal lige siges, at jeg var mere robust end NOGENSINDE!!), så er det ligesom ikke rigtig noget at skrive hjem om.

Efter 14 timer pressede jeg, hvad der minder om et køleskab indsmurt i chili, ud af min, ja, nu siger jeg det, kusse. Og ja, indrømmet, den var ikke meget værd efterfølgende. Faktisk var tanken om, at der nogensinde skulle foregå noget som helst dernede igen, lige til at græde over. Men man skal jo i gang igen, og da vi forsøgte efter 14 dage, var det ligesom bare ikke det samme.

Selvfølgelig, så går de første 6-8 uger på at få ”det-udover-babyen” ud dernede (jeg skåner jer for detaljerne, det er ikke så rart), men selv efter nyopsat spiral, så manglede der ligesom bare noget.. ”Har vi mistet dén del af vores forhold?” ”Er jeg bare ikke MILF-typen?” osv osv, var daglige tanker, som jeg fejede ind under tæppet med hjælp fra Føtex-bageren og selvfølgelig babyen selv.

Men så i går, på en dødssyg regnvejrssøndag tænkte jeg, i førnævnte Føtex, mens jeg stod blandt ammeindlæg og bleer, ”nej nu er det f***** nok, I’m bringing sexy back”, smed indlæg og bleer tilbage på hylden, marcherede over i beauty-afdelingen greb en gang hårfarvning og en pakke Venus-skrabere. Og så gik det ellers direkte hjem og i gang med at lave udgronings- og frisindet 70’er-mor om til hot-lookalike-béyonce-mama - og dét gav pote! YES! Vi kan stadig. Også i dén grad. All the way to Orlando. Så i dag står jeg op, med ny fundet energi og lyst brusende i mit blod, hottere end nogensinde, og kan ikke vente til manden kommer hjem…

Over and out
Mama-kussen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar